15. joulukuuta 2014

Vielä raitoja!

Yhdeksäntenä päivänä jatkettiin A-sukkaa (kuvassa oikealla) värillä, joka liittyy varhaisimpaan lapsuusmuistoon. Mulla se liittyi meillä joskus olleeseen beigeen vuodesohvaan. Pikkulapsena kääräisin sen taiteltavan patjan joskus rullalle ja menin sen sisälle itkemään sisaruskateuksissani. Toisaalta tehtiin siitä patjasta aika usein siskon kanssa maja leikkejä varten, joten liittyy siihen hyviäkin muistoja!

Kymmenentenä päivänä poimittiin väri B-sukkaan joululaulusta. Mulla soi silloin päässä Tonttu-niminen joululaulu, joka muuten on ehkä mun suosikki. Siinä mainitaan valkoinen ja harmaa, joista jälkimmäisen poimin koska valkoista olin vasta käyttänyt.

Yhdentenätoista päivänä väri valittiin suosikkipuusta. En ole koskaan ajatellut että mulla olisi mitään suosikkipuuta mutta tänä syksynä on kyllä tullut ihailtua komeita pihlajia ruska-aikaan ja ovathan ne kyllä kesälläkin kauniita. Puna-oranssi pätkävärjätty Fabel toi mieleen ruskapihlajat.


12. päivänä väri valittiin lenkkipolun varrelta. Aika ankeaahan tuolla näin talviaikaan on mutta mun lenkkipolun väritäplä on vaaleanpunainen kerrostalo.

13. päivänä Sudenpentunimigeneraattorilla parhaiten itseäni kuvaavan lopputuleman sain keltaisella: Kujeellinen Ennustaja, Leppoisan Toraileva Anglosaksi ja Iskunvaimenninkauppias sekä Näköjään Eettinen Noviisi. Kuvaa jokseenkin työ-minääni, jossa tarvitaan toisinaan ennustajan taitoja ja eettiset kysymykset on usein läsnä. Niin, ja melko noviisikin olen vielä.

14. päivä poimittiin väri toisen harrastuksen välineestä. Ulkoiluhan on ihan hyvä harrastus ja mikä tekisikään askeleesta kepeämmän kuin linttaan astutut Lidlin lenkkarit. Suosittelen!


Onneksi huomasin ennen kiilalisäyksiä että näihin sukkiin tehdäänkin kantapää jälkikäteen.

2 kommenttia:

  1. Nää on niin kivoja nämä tarinat raitojen takana. :) Sukista on tuleva hienot!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muiden tarinoita on munki mielestä kiva lukea! Kiitos. :)

      Poista

Kiva kun kommentoit! :)